FAQ
Teme pomoči
Kateri načini dostave so na voljo?
Za vse naše pošiljke skrbijo službe UPS, DHL, KUHENE.
Kakšen je čas dostave naročenih izdelkov?
Ocenjeni čas, v katerem bo pošiljka prispela do kupca, navedejo prevozniki. Izračunate ga lahko na strani izdelka ali preverite v nakupovalni košarici po izpolnitvi podatkov o dostavi. Povprečen čas dostave je 4 delovne dni.
Kako se izračunajo stroški dostave?
Stroške dostave izračunajo neposredno prevozniki. Znesek je odvisen od teže in dimenzij poslanih izdelkov ter namembnega kraja. Stroške dostave lahko preverite med postopkom naročanja.
Kako lahko sledim pošiljko?
Po oddaji naročila boste prejeli posebno številko za sledenje, ki jo lahko uporabite na spletni strani prevoznika tukaj.
Ali lahko spremenim naročilo?
Naročilo lahko spremenite tako, da pokličete našo ekipo, preden začnemo obdelovati vaše naročilo. Naše kontaktne podatke najdete tukaj: https://www.senetic.si/site/kontakt/
Kako lahko ustvarim račun?
Račun lahko ustvarite na tej povezavi: https://www.senetic.si/account/register/ Kot uporabnik se lahko registrirate tudi pri oddaji prvega naročila med zaključevanjem nakupa.
Zakaj je vredno ustvariti račun?
Z ustvarjanjem računa lahko ohranite svoj naslov za dostavo in podatke za račun, tako da vam jih pri naslednjih naročilih ni treba vsakič znova vnašati. Omogoča vam tudi pregled zgodovine nakupov.
Kako se lahko naročim na novice?
Na novice se lahko naročite tako, da v obrazec na dnu naše spletne strani vpišete svoj e-poštni naslov. Tako boste lahko spremljali vse aktualne promocije in novice.
Od kod bo poslano moje naročilo?
Smo mednarodno podjetje s skladišči v različnih državah. Lahko se zgodi, da naročilo ne bo odposlano iz Slovenija. Natančen rok dobave bo naveden med zaključkom naročila.
Kakšno garancijo prejmem za svoje nakupe?
Za vse novo in tovarniško predelano blago velja standardna garancija proizvajalca. Garancijski pogoji se lahko razlikujejo glede na proizvajalca.
Koliko dni imam na voljo za vračilo?
Od pogodbe o prodaji blaga, sklenjene na daljavo, imate pravico odstopiti v 14 dneh brez navedbe razloga. To velja samo za individualne kupce. Za poslovne kupce uporabljamo individualen pristop, ki je odvisen od prodajalca in porekla izdelka.
Kakšen je postopek vračila?
Po prijavi prek našega portala stopimo v stik s kupcem še isti dan ali naslednji delovni dan. Če ima prijava vse potrebne podatke, se naslednji delovni dan dogovorimo za prevzem okvarjene naprave.
Kako je treba izdelke vrniti?
Vsi izdelki morajo biti vrnjeni v dobrem stanju, v originalni embalaži in z vsemi dokumenti. Izdelki morajo biti ustrezno zapakirani, da se med prevozom ne poškodujejo. Poskrbite tudi, da bo številka RMA na vidnem mestu. Obrazec RMA najdete tukaj: Senetic RMA
Kako dolgo je treba čakati na odobritev dovoljenja za vračilo blaga?
Vse zahtevke za dovoljenje za vračilo blaga (RMA) poskušamo rešiti čim prej. Postopek se lahko razlikuje glede na proizvajalca. Običajno ne traja dlje kot 21 delovnih dni.
Izdelke sem že vrnil/-a. Kdaj lahko pričakujem zamenjavo blaga ali vračilo denarja?
Odvisno od primera to lahko traja od nekaj dni po dostavi naprav v naše skladišče (npr. v primeru vračil) do enega meseca (npr. v primeru pritožb).
Kje lahko preverim status svojega zahtevka?
Za poizvedbe glede dovoljenja za vračilo blaga (RMA) pišite na naslov: [email protected].
Ali lahko vložim zahtevek neposredno pri proizvajalcu?
Da, večina proizvajalcev dovoljuje reklamacije končnih uporabnikov. Priporočamo, da garancijske zahtevke uveljavljate neposredno pri njih, saj se s tem močno skrajša čas obravnave.