Cloud Computing Services Policy
The Services Policy binding up to 06.08.2023 is available at: Cloud Computing Services Policy
The Services Policy binding up to 26.01.2022 is available at: https://www.senetic.si/site/cloud_services_policy/
The Services Policy binding up to 30.06.2019 is available at: https://www.senetic.si/site/cloud_services_policy_30-06-2019/
The Services Policy binding up to 31.01.2020 is available at: https://www.senetic.si/site/csp_terms_2019/
POGOJI IN DOLOČILA STORITEV RAČUNALNIŠTVA V OBLAKU
§ 1.
Splošne določbe
1. Ti predpisi urejajo pravila za zagotavljanje storitev v oblaku s strani Senetic GmbH, Kronstadter Straße 4, 81677 München, Nemčija (Deutschland), zlasti pa opredeljuje glavnega zavezanca za dajanje naročil in sklepanje prodajnih sporazumov s komunikacijo na daljavo, kot tudi za uporabo vseh storitev trgovine s strani strank.
Učinkovit in hiter stik s Prodajalcem o vseh zadevah v zvezi s prodajo preko Trgovine je možen na e-mail: [email protected] ali telefonsko številko: + 386 1 600 9369.
2. Senetic GmbH izjavlja, da je pooblaščena za ponovno, tržno ali kako drugače nadaljnjo prenočitev proizvodov in je sklenila ustrezne sporazume s proizvajalci, ki to dovoljujejo.
3. Določbe teh pogojev veljajo za vsa naročila, oddana 07.08.2023 ali po njih.
4. Določbe teh splošnih pogojev imajo naravo vzorca pogodbe in se ustrezno uporabljajo za pogodbe, ki jih družba Senetic ne sklene prek Trgovine ali Portala, pod pogojem, da so stranki predstavljene pred sklenitvijo pogodbe.
§ 2.
Definicija
1. Kadar koli se izrazi, ki se začnejo z veliko začetnice, kot je navedeno spodaj, pojavijo v pogojih in pogojih, imajo naslednje pomene:
1) Ponudnik storitev, dobavitelj, Senetic ali mi – Senetic GmbH, Kronstadter Straße 4, 81677 München, Nemčija (Deutschland) Vat No.: DE297177752;
2) Stranka – fizična oseba, pravna oseba ali druga organizacijska enota s pravno sposobnostjo, ki s prodajalcem sklene pogodbo ali uporablja druge storitve Trgovine in portala;
3) stranka – senetična ali stranka;
4) Senetic Group EU Company – katero koli od družb, naštetih v www.senetic.net;
5) Potrošnik – fizična oseba, ki je opravila pravni posel, ki ni neposredno povezan z njeno gospodarsko ali poklicno dejavnostjo;
6) Podjetnik – fizična oseba, pravna oseba ali organizacijska enota, ki ji zakon podeli pravno sposobnost, opravlja poslovno ali poklicno dejavnost v svojem imenu;
7) Samostojni podjetnik posameznik – posameznik, ki s pogodbo, ki je neposredno povezana z njihovim poslovanjem, če besedilo pogodbe kaže, da zanje ni poklicne narave;
8) Poslovni dnevi – dnevi od ponedeljka do petka brez praznikov;
9) Pogoji poslovanja – ti Pogoji poslovanja v oblaku;
10) Trgovina – internetna storitev, ki je na voljo v https://www.senetic.si/, preko katere lahko kupec kupi izdelke;
11) Portal – Internetna storitev, ki https://portal.senetic.com, ki jo kupec uporablja za nakup in upravljanje izdelkov;
12) Račun – del Trgovine ali portala, kjer lahko stranka med drugim upravlja svoje osebne podatke, prejema obvestila o spremembah statusa Naročila, nadzoruje in upravlja status svojih naročil;
13) Proizvajalec – subjekt, ki zagotavlja izdelek, ki je na voljo kot del storitev v oblaku;
14) Izdelek – Storitev v oblaku ali kateri koli drug element, pravica (npr. licenca) ali ugodnosti, ki jih stranki ponudi, proda ali da na voljo s strani senetika;
15) Storitev v oblaku – storitev, ki se zagotavlja z uporabo računalništva v oblaku, zlasti v okviru modela: Programska oprema-kot-storitev, Platforma-as-a-Service ali Infrastruktura-as-a-Service;
16) MicrosoftOve storitve v oblaku – Storitve v oblaku, ki jih zagotavlja Microsoft;
17) Naročnina – upravičenost do uporabe izdelka s strani stranke za določeno časovno obdobje;
18) Večna licenca – pravica do večne uporabe izdelka s strani stranke v skladu z določbami člena 7 Pogojev poslovanja;
19) Pogodba o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev – pogodba, na podlagi katere Senetic prenese ali se zaveže, da bo prenesel pravico do uporabe določene digitalne vsebine ali digitalne storitve, stranka pa plača ali se zavezuje, da bo plačala ceno zanje;
20) Digitalne vsebine – podatki, ki se proizvajajo in dostavljajo v digitalni obliki, ne glede na to, ali se prenašajo na otipljivem mediju ali na kateri koli drug način;
21) Digitalna storitev – storitev, ki stranki omogoča, da: (i) izdelava, obdelava, shranjevanje ali dostop do digitalnih podatkov , (ii) izmenjava digitalnih podatkov, ki jih je naložil ali pripravil Kupec ali drugi uporabniki te storitve, (iii) druge oblike interakcije med digitalnimi podatki;
22) Naročilo – Izjava stranke o bo pomenila ponudbo za sklenitev sporazuma s seneticom, katerega cilj je neposredno skleniti sporazum o določitvi vrste in števila izdelkov, za katere velja sporazum, in predlagane cene izdelkov.
§ 3.
Portal
1. Naročnik registrira račun na portalu sam ali prek senetičnega zastopnika.
2. Portal je prodajna in kontaktna platforma, ki se uporablja za lažje komuniciranje in sodelovanje med pogodbenicama; Portal ne ponuja funkcij, povezanih z upravljanjem računa v storitvah ali centrih proizvajalca, kot je skrbniško središče za Microsoft 365.
3. Dostop do portala je brezplačen. Če želite ustvariti račun na portalu, je treba hkrati imeti Microsoftov račun.
4. Samoregisiranje poteka z izpolnjevanjem in potrditvijo obrazca za registracijo. Postopek registracije računa portala vključuje:
1) oblikovanje računa;
2) odobritev računa.
5. Med postopkom registracije in odobritve računa je stranka dolžna zagotoviti prave podatke o Stranki.
6. Portal uporabniku omogoča uporabo naslednjih funkcij:
1) Ustvarjanje Microsoftovega računa;
2) naročanje izdelkov in upravljanje obnovitev naročnin;
3) Spreminjanje podatkov o računu;
4) dodelitev dovoljenj dodatnim uporabnikom za uporabo računa (upravljanje pravic uporabnikov in skrbnikov);
5) Ogled zgodovine naročil;
6) Ogled zaloge porabe virov storitve Microsoft Azure.
7. Za uporabo portala je treba imeti napravo z dostopom do interneta, opremljeno s spletnim brskalnikom Google Chrome v najnovejši različici, z omogočenimi piškotki in Javascriptom. Ponudnik storitev ne zagotavlja pravilnega delovanja vseh funkcij v primeru drugih brskalnikov ali njihove ne standardne konfiguracije.
8. Portal ni dovoljeno uporabljati za namene, ki krši veljavno pravo. Senetic ima pravico zamolčiti dostop do portala do stranke v primeru, da:
1) uporablja portal za namene, ki niso združljivi z njim ali v škodo tretjih oseb;
2) ozaveščanje o kršitvi licenčne pogodbe ali posebnih pogojev uporabe ali utemeljenega dvoma o tem;
3) kršitev veljavne zakonodaje, teh pogojev ali dobre morale.
9. Senetik ne more biti odškodninski povzročen zaradi:
1) tehnične omejitve, ki izhajajo iz značilnosti strojne opreme ali programske opreme, ki se uporablja za uporabo storitve portala;
2) dogodki, ki jih Senetic pri izvajanju skrbnosti ni bil zmožn predprečevati ali preprečiti;
3) dogodki višje sile;
4) uporablja portal v nasprotju z določbami teh pogojev poslovanja;
5) izgubo podatkov, opreme ali okvare sistema ali druge poškodbe, razen če je kriva samo senetična napaka.
§ 4.
Pogoji naročanja
1. Za nakup izdelka je kupec dolžan odkleniti naročilo preko Trgovine ali portala. Oddaja naročila pomeni ponudbo za sklenitev pogodbe, ki jo je stranka predložila ponudniku storitev.
2. Po naročilu bo prodajalec potrdil svoj prejem v obliki e-poštnega sporočila, ki vsebuje potrditev vseh njegovih bistvenih elementov.
3. Po preučitvi ponudbe kupca bo prodajalec kupcu poslal sporočilo o sprejetju naročila za izvršitev. Do sklenitve pogodbe pride ob prejemu tega sporočila s strani kupca.
4. Če se izkaže, da izvršitev Naročila v celoti ali delno ne bo mogoča, bo prodajalec o tem takoj obvestil Kupca preko e-pošte. V tem primeru pogodba ni sklenjena in če je že bila sklenjena - poteče, Senetic pa takoj vrne kupcu prejeta sredstva.
5. Predpogoj za uporabo izdelka je:
1) sprejetje določb teh uredb;
2) sprejetje Microsoftove pogodbe o strankah (za Microsoftove izdelke) https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement ali drugih sporazumov, dogovorov, dokumentov med stranko in proizvajalcem, kot zahteva proizvajalec.
6. Po sklenitvi sporazuma prodajalec kupcu posreduje informacije, potrebne za uporabo izdelka, razen če so bili ti podatki navedeni v prejšnjem naročilu. Če naročilni izdelek vključuje programsko opremo, nameščeno v prostorih stranke, jo je kupec dolžan sam prenesti in namestiti, razen če ni navedeno drugače.
§ 5.
Poravnava naročil in pogoji za dostop do izdelka
1. Storitve Microsoft Cloud Services se lahko naročijo v obliki mesečnih, letnih in triletnih naročnin, obračunska obdobja za triletne in letne naročnine pa so lahko letna ali predplačna. Mesečna obračunska obdobja za triletne in letne naročnine ter letna obračunska obdobja za triletne naročnine microsoft storitev v oblaku se lahko dogovorita s pogajanji s seneticom, Senetic pa si pridržuje pravico, da preveri zanesljivost plačila stranke.
2. Cene izdelkov se spreminjajo, nova cena pa je učinkovita iz naslednjega obdobja naročnine. Senetic bo kupca obvestil o ceni izdelka neposredno na kartici Izdelka v Trgovini in portalu.
3. Če se je kupec strinjal, da bo račune prejel elektronsko, jih bo poslal na e-poštni naslov, ki ga zagotovi kupec. V takšni situaciji stranka odstopi od prejemanja računov v papirni obliki.
4. Da bi strankam ponudili najboljše možne cene in ohranili kontinuiteto storitev, lahko Senetic zagotavlja storitve z drugimi družbami Senetic Group, zlasti z vzpostavitvijo partnerskega odnosa z drugo senetsko skupino EU v imenu stranke, na katero se stranka strinja. Če se izkaže, da je treba pogodbo izvesti na način, opisan v 1.
5. Če storitve zagotavlja Senetic z uporabo druge družbe SENETIC GROUP EU, stranka sprejme takšno senetično skupino EU kot partnerja. Stranka nima nobenega zahtevka proti Seneticu ali kateri koli drugi družbi Senetic Group EU v zvezi s pomanjkanjem dostopa do storitve, če stranka ne želi privoliti v vzpostavitev partnerskega odnosa. Stranka ni upravičena zahtevati vzpostavitve partnerskega razmerja izključno s senetiko.
6. Stranka ne sme prinesti dodatnih stroškov v zvezi z uporabo drugih družb senetičke skupine Senetic.
§ 6.
Upravljanje računa strank v storitvah proizvajalca
1. Če so storitve v oblaku kupljene, bo dobavitelju dodeljen standardni nabor skrbniških vlog, razen če se kupec in Senetic dogovorita drugače. Stranka lahko kadarkoli utegne upravne vloge.
2. Kupec lahko kadarkoli spremeni vloge, dodeljene dobavitelju; vendar pa lahko sprememba privzetih vlog za izdelke Microsoft Azure spremeni ceno naročnine.
3. Če določene vloge dobavitelju niso dodeljene, dobavitelj morda ne bo lahko zagotavljal storitev razširjene podpore in v nekaterih primerih osnovnih podpornih storitev iz točke 9 spodaj. Podrobne informacije o upravljanju skrbniških vlog dobavitelja najdete na spletni strani na povezavi: https://learn.microsoft.com/en-us/partner-center/gdap-least-privileged-roles-by-task.
4. V zvezi z dostopom do sredstev stranke se uporablja sporazum o poostrenju obdelave, določen v točki 14 spodaj.
5. Rezervacija virov platforme Microsoft Azure temelji na ločenem dogovoru.
6. Kupec je odgovoren za vsa navodila in spremembe, ki se izvajajo na portalu in na spletnem mestu proizvajalca, zlasti za vse spremembe vrste in števila naročnin, večnih licenc ali drugih storitev, dostopov in podatkov o računu stranke.
§ 7.
Večna licenca
1. Če se kupijo večne licence za izdelke, kupec enkrat vnaprej plača.
2. Večna licenca ima kupcu dovoljenje za uporabo izdelka pod pogoji, ki jih določi proizvajalec.
3. Rok licence za nedoločen čas je nedoločen, razen če ni določeno drugače.
4. Za večne licence Senetic ne zagotavlja dostopa do posodobitev ali podpore za izdelke. To pogodbenicam ne izključuje ločenih dogovorov ali zagotavljanja posodobitev ali podpore proizvajalca.
§ 8.
Uporaba izdelka
1. Stranka prejme dostop do izdelka ob plačilu vnaprejšnje cene za dogovorjeno naročniško obdobje, razen če pogodbenice ali informacije o izdelku, ki jih je predložil Senetic, ne določijo drugače.
2. Stranka je odgovorna za podaljšanje in plačilo naročnine. Stranka lahko funkcijo samodejnega podaljšanja upravlja prek portala.
3. Če je omogočeno samodejno podaljšanje mesečnih naročnin, bo Senetic dodeljeno plačilno kartico samodejno zaračunal 5 poslovnih dni pred potekom veljavne naročnine.
4. Če plačilne kartice ni mogoče zaračunati ali stranka ne plača cene, se lahko Senetic obrne na Kupca, da uredi drug način plačila, prekliče naročnino ali prekine dostop do izdelka.
5. Stranka je odgovorna za število uporabljenih sredstev (zlasti v platformi Azure), vključno s spremembami konfiguracije izdelkov, ki lahko povzročijo večjo uporabo teh virov, kot tudi uporabo ustreznih okoljskih zaščitnih ukrepov, vsaj v obsegu, opisanem v odstavku 6 spodaj. Kupec je dolžan plačati zapadli znesek za sredstva, uporabljena v obračunnem obdobju. Plačilo zapadlega zneska se plača na Seneticov bančni račun ali s plačilno kartico in se ugotovi z računom, ki ga izda Senetic.
6. Stranka izvaja ustrezne varnostne ukrepe za okolje storitve v oblaku in skrbniški račun. Stranka zlasti:
1. Uporabite varno geslo najmanj 16 znakov, sestavljeno iz najmanj ene manjše črke, črke z veliko začetnici in posebnega znaka ali številke;
2. Ne uporabljajte gesla računa skrbnika storitve v oblaku na drugih mestih ali storitvah;
3. Uporabite mehanizem za preverjanje pristnosti z več dejavniki ;
4. Ne delijo podatkov o dostopu s tretjimi osebami;
5. Redno preverjajte, ali dostopate do podatkov, ki niso ogroženi, in takoj spremenite geslo, če je bilo morda ogroženo.
7. Ne glede na odstavek 5 zgoraj, če uporaba izdelka kaže na položaj, ki zahteva preverjanje, zlasti v primerih utemeljenega suma goljufij, zlorab (tudi s strani tretjih oseb), napada ali prevare, ima Senetic pravico omejiti ali onemogočiti uporabo tega izdelka, vključno z storitevjo Cloud Service. Če pogodbenici določita omejitev uporabe izdelka, se o tej omejitvi obvesti njegov ponudnik in presega to mejo, lahko Senetic omeji ali onemogoči uporabo tega izdelka.
8. Stranka je odgovorna za kršitve pogojev uporabe izdelka, kot jih je opredelil njegov proizvajalec, vključno z določbami o licencah, in za skladnost uporabe izdelka z veljavno zakonodajo.
9. Če se za kupca določi, da krši pogoje uporabe, ki jih je določil proizvajalec, lahko Senetic prekine dostop do izdelka ali ga prekliče in prekliče naročnino s takojšnjim učinkom.
10. V primeru iz oddelka 9 zgoraj in v zvezi s strankami, ki so potrošniki ali posamezni podjetniki, lahko Senetic prekine dostop do izdelka in prekliče naročnino le, če potrošnik ali samostojni podjetnik posameznik grobo ali vztrajno krši pogoje iz pogodbe o izdelku, zlasti če zagotovi nezakonito vsebino, po neučinkoviti zahtevi za prekinitev ali odstranitev kršitev z določitvijo ustreznega roka. Kršitev pogodbe v zvezi z izdelkom mora biti objektivna in nezakonita. Naročnina v takem primeru se izteče 14 dni po datumu, ko Senetic potrošniku ali samostojnemu podjetniku posamezniku posreduje izjavo o nakani odpovedi naročnine.
11. Začasna prekinitev naročniškega razmerja na storitve Microsoft v oblaku iz razloga, ki ga je mogoče pripisati naročniku, ne pomeni začasne prekinitve naročniškega razmerja in naročnika ne odvezuje obveznosti plačila za naročniško obdobje.
12. Če je naročnina prekinjena ali preklicana, bo Microsoft v 90 dneh izbrisal podatke, ki jih je zbral kupec. Stranka ne bo imela zahtevka, vključno z zahtevki za odškodnino zaradi izgube podatkov, vendar ne omejena.
§ 9.
Neskladnost digitalnih vsebin ali digitalnih storitev s pogodbo (Pritožbe potrošnikov ali posameznih podjetnikov)
1. Prodajalec je za neuskladnost s Pogodbo o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev, ki jo kupi ta potrošnik ali samostojni podjetnik, za neuskladnost s Pogodbo o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev, ki jo kupi ta potrošnik ali samostojni podjetnik posameznik.
2. Potrošnik ali samostojni podjetnik posameznik ima v primeru ne dobave digitalnih vsebin ali digitalnih storitev pravico zahtevati od prodajalca, da jih dostavi.
3. Pritožbe se lahko zaradi neskladnosti digitalnih vsebin ali digitalnih storitev s Pogodbo o dobavi digitalnih vsebin ali digitalne storitve predložijo v kateri koli obliki. Vendar je raje, da se pritožbe predložijo prek portala za pritožbe, ki se nahaja na support.senetic.com.
4. Prodajalec je za vsako neskladnost s Pogodbo o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev, ki je bila dobavljena enkrat ali v delih, ki je obstajala ob dobavi in postala očitna v dveh letih od tega časa.
5. Prodajalec je zmožna, če digitalna vsebina ali digitalna storitev ne izpolnjuje pogodbe o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev, lahko potrošnik ali trgovec na drobno zahteva, da je ta skladna s pogodbo.
6. Prodajalec se zavezuje, da bo vsako pritožbo preučil v 14 dneh.
7. Po sprejetju reklamacije se bo prodajalec strinjal s Potrošnikom ali samostojnim podjetnikom po elektronski pošti, telefonu ali v pisni obliki o pogojih za skladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo.
8. Potrošnik ali samostojni podjetnik posameznik lahko poda izjavo o znižanju cene ali odstopu od pogodbe o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev, kadar:
a. skladnost digitalnih vsebin ali digitalnih storitev s Pogodbo o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev ni mogoča ali bi za ponudnika storitev zahtevala pretirane stroške,
b. ponudnik storitev ni digitalnih vsebin ali digitalnih storitev v skladu z digitalno vsebino ali pogodbo o digitalnih storitvah,
c. neupopolnjevanje digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu z digitalno vsebino ali pogodbo o digitalnih storitvah se nadaljuje, čeprav je ponudnik storitev poskušal digitalno vsebino ali digitalno storitev pripeljati v skladnost z digitalno vsebino ali pogodbo o digitalnih storitvah,
d. neskladnost digitalnih vsebin ali digitalnih storitev z digitalno vsebino ali pogodbo o digitalnih storitvah je taka, da upravičuje bodisi znižanje cene bodisi odstop od sporazuma, ne da bi najprej izpolnjevanje pravnega sredstva od digitalnih vsebin ali digitalnih storitev zahtevalo, da so skladne z digitalno vsebino ali pogodbo o digitalnih storitvah,
e. iz izjave ponudnika storitev ali okoliščin je jasno, da digitalna vsebina ali digitalna storitev v razumnem roku ali brez nepotrebnih neprijetnosti potrošniku ali samostojnem podjetniku posamezniku ne bo skladna s pogodbo.
9. Znižana cena mora biti v takem sorazmerju s pogodbeno ceno, kot vrednost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki ni skladna z digitalno vsebino ali pogodbo o digitalnih storitvah, ostaja vrednost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki je skladna z digitalno vsebino ali pogodbo o digitalnih storitvah.
10. Potrošnik ali samostojni podjetnik posameznik ne sme odstopiti od pogodbe o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev, če je digitalna vsebina ali digitalna storitev dobavljena v zameno za plačilo cene in neskladnosti digitalnih vsebin ali digitalnih storitev s pogodbo o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev, ni pomembno.
§ 10.
Podpora
1. Za določene izdelke Senetic zagotavlja osnovne podporne storitve. Za takšne izdelke je omeniti zagotavljanje osnovnih podpornih storitev pod zavihkom »Podpora« ali v opisu izdelka.
2. Razširitev podpornih storitev, ki jih zagotavlja Senetic, je na voljo z ločenim sporazumom.
3. Osnovne podporne storitve se zagotavljajo v skladu s pogoji tega odstavka.
4. Zahteve za podporo strankam lahko vključujejo:
1) nepravilnosti v zvezi z razpoložljivostjo storitev;
2) informacije o veljavnosti kupljenih licenc;
3) Naselja;
4) nakup izdelkov v imenu stranke.
5. V obsegu, določenem v oddelku 4 zgoraj, podporne storitve družbe Senetic sestavljajo izvajanje ukrepov za stranko in reševanje težav, ki se pojavijo, če je vzrok mogoče pripisati Seneticu ali proizvajalcu. Senetic sodeluje in v dialogu s proizvajalcem odpravi pomanjkljivosti ali kako drugače obravnava zahtevo na ustrezen način.
6. Senetic zagotavlja stalno osnovno podporno storitev. Senetic se na zahtevo stranke za podporo odzove v dveh poslovnih dneh.
§ 11.
Preklic naročnine s strani stranke
1. Stranka lahko v portalu omogoči ali onemogoči možnost samodejnega podaljšanja naročnin na storitve Microsoft Cloud Services za dodatna obdobja.
2. Stranka ni upravičena preklicati nobene naročnine ali licence (vključno z zmanjšanjem) storitev Microsoft Cloud Services v času hlajenja.
§ 12.
Seneticeva odgovornost
1. Niti Senetic niti druga senetična skupina EU ne jamčita za pravilno delovanje zagotovljenih proizvodov.
2. Izdelki so kupcu zagotovljeni, kot ga je prejel Senetic od proizvajalca, pogodbenici pa se strinjata, da bosta izključili senetikovo odgovornost za pravilnost delovanja, kakovost, ustreznost za namen in garancijo. Senetic ne jamči za izdelke.
3. Proizvajalec lahko določi določene ravni učinkovitosti za izdelke. Ravni učinkovitosti delovanja so v objavljenih dokumentih proizvajalca. Stranka ima pravico poročati Seneticu o vseh opazitih nepravilnostih pri delovanju izdelkov. Senetic proizvajalcu poroča o predloženih pripombah stranke glede ustreznega delovanja izdelka. V primeru, da je proizvajalec zadovoljen s predloženimi pripombami in proizvajalec zagotovi nadomestilo za okvaro izdelka, Senetic kupcu zagotovi ustrezno vračilo v znesku, ki je enak znesku nadomestila, ki ga dodeli proizvajalec.
4. Če proizvajalec odobri vračilo gotovine, se opravi v obračunnem obdobju po mesecu, v katerem je prišlo do veljavnega vračila s strani proizvajalca. Vračilo bo dokumentirani z dajatev popravnega računa s strani Senetic. Izdajo računa in pošiljanje na e-poštni naslov, ki ga navede stranka, potrjuje, da je bilo vračilo odobreno.
5. Senetic ne more biti odjemalec za dodelitev nadomestila s strani proizvajalca stranki in vsaka odgovornost senetika v okviru te zadeve je izključena.
6. Ta klavzula ne velja za stranke, ki so potrošniki ali posamezni podjetniki.
§ 13.
Prekinitev sporazuma o zagotavljanju elektronskih storitev
1. Kupec lahko kadar koli odpove pogodbo za zagotavljanje storitev (torej pogodbo za račun), ne da bi navede razloge tako, da pošlje ustrezno izjavo, zlasti po elektronski pošti ali pisno na naslov prodajalca. Računi trgovine in portala strank bodo izbrisani, razen če druge določbe pogojev in pogojev ali aktivnih naročniških pogodb kažejo, da je treba račun portala ohraniti do izteka naročnine.
2. Senetic ima pravico enostransko prekiniti sporazum, ki velja po dostavi (v pisni obliki, po elektronski pošti ali prek portala) in začasno prekiniti dostop stranke do storitev v naslednjih primerih:
1) Stranka ne plača nobenega zneska zaradi senetika, zlasti na podlagi izdanih računov;
2) Senetic se zaveda insolventnosti stranke;
3) bistvena kršitev pogojev pogodbe s strani Stranke in neusmiljenje posledic kršitve v 14 dneh od datuma klica, ki ga je senetic opravil z uporabo komunikacijskega sistema;
4) kršitev zakonov o preprečevanju korupcije s strani stranke in protikorupcijskih določb, navedenih v dokumentih, ki jih je proizvajalec objavil, med drugim v: "Protikorupcijsko politiko za microsoftove predstavnike Zda zakon o tujih korumpacijskih praksah", ki so na voljo na: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.
3. V primeru strank, ki so potrošniki ali samostojni podjetniki posamezniki, lahko ponudnik storitev odpove pogodbo o zagotavljanju storitev le, če potrošnik ali samostojni podjetnik posameznik grobo ali vztrajno krši pravilnik, zlasti kadar zagotavlja nezakonite vsebine, po neučinkoviti zahtevi za prenehanje ali odstranitev kršitev, določiti ustrezen rok. Kršitev pogojev mora biti objektivne in nezakonite narave. Pogodba o zagotavljanju storitev v takem primeru poteče po 14 dneh od dneva, ko ponudnik storitev potrošniku ali samostojnemu podjetniku predloži izjavo o nakani, da jo prekine.
§ 14.
Pritožb
1. Pritožbe v zvezi z uporabo portala in izdelkov vložijo stranke, ki niso potrošniki ali posamezni podjetniki na support.senetic.com.
2. Pritožba mora vsebovati vsaj: ime, priimek ali ime in točen naslov pritožnika ter točen opis in razlog za pritožbo.
3. Stranka je obveščena o načinu obdelave pritožbe po elektronski pošti, poslani na naslov, s katerega je bila pritožba vložena.
4. Niti Senetic niti nobena druga družba Senetic Group EU ne moreta biti upravičena do zahtevkov, ki jih stranka vloži neposredno proizvajalcu.
§ 15.
Osebni podatki
1. Senetic vse informacije, zlasti podatke o dostopu (poverilnice), do katerih je Senetic pridobil dostop v zvezi z zagotavljanjem storitev, obravnava kot zaupne in v skladu z zakonom in varnostnimi pravili. Zagotovljeni podatki se ne bodo uporabljali za noben drug namen razen izvajanja storitev in senetičinih obveznosti do stranke.
2. Osebne podatke strank obdeluje ponudnik storitev v skladu s pogoji pravilnika o zasebnosti.
3. Če izpolnitev naročila za izdelek od senetika zahteva obdelavo osebnih podatkov v imenu stranke, katere upravljavec je, se bodo uporabljale naslednje določbe.
4. Za izvedbo Naročila stranka seneticu zaupa obdelavo osebnih podatkov. Za odstranitev dvoma pogodbenici izjavljata, da Senetic ne odloča o namenih in načinih obdelave takih podatkov.
5. Zaupana obdelava vključuje osebne podatke, kot so ime, e-poštni naslov, telefonska številka, podatki o položaju, ID, informacije o korespondenci e-pošte, poverilnice, podatki o krmilniku.
6. Zaupana obdelava vključuje osebne podatke, kot so ime, e-poštni naslov, telefonska številka, podatki o položaju, ID, informacije o korespondenci e-pošte, poverilnice, podatki o krmilniku.
7. Senetic je upravičen do obdelave osebnih podatkov iz odstavka 5 zgoraj v imenu Stranke samo za namen in v obsegu, ki je potreben za izvajanje Sporazuma in vsa druga dokumentirana navodila stranke. Senetic je upravičen do obdelave osebnih podatkov iz odstavka 5 zgoraj v imenu Stranke samo za namen in v obsegu, ki je potreben za izvajanje Sporazuma in vsa druga dokumentirana navodila stranke.
8. Senetic zagotavlja, da bodo zaupane osebne podatke obdelovale le pooblaščene osebe, ki so zavezane k tajnosti.
9. Senetic izjavlja, da uporablja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotavljanje varnosti zaupanih osebnih podatkov.
10. Stranka se na splošno strinja, da bo obdelavo osebnih podatkov še naprej zagotavljala drugemu obdelovalcu, pri tem pa bo drugi obdelovalec zagotovil enaka jamstva in izpolnil obveznosti, ki so bile nalagane Seneticu. Senetic bo stranko obvestil o predvidenih spremembah za dodajanje ali zamenjavo drugih procesorjev, s tem pa bo stranki ponudil možnost, da nasprotuje takšnim spremembam.
11. Senetic se zavezuje, da bo v obsegu, ki je to mogoče, stranki pomagal pri izpolnjevanju obveznosti odzivanja na zahteve posameznikov pri izvajanju svojih pravic v skladu z ustreznimi zakoni o varstvu podatkov.
12. Senetic se zavezuje, da bo sodeloval s stranko in ji nudil vso pomoč, da bo izpolnjel obveznosti iz ustreznih zakonov o varstvu podatkov.
13. Po zaključku obdelave osebnih podatkov se Senetic zavezuje, da bo osebne podatke, ki so bili zaupani za obdelavo, izbrisal ali vrnil, kot je odločil Kupec, razen če veljavna zakonodaja nalaga nadaljnje shranjevanje podatkov.
14. Senetic da stranki na voljo vse informacije, potrebne za dokazovanje skladnosti z obveznostmi, določenimi v ustreznih zakonih o varstvu podatkov.
15. Senetic se strinja, da bo stranko nemudoma obvestil o vseh varnostnih incidentih, vključno s kršitvami podatkov.
16. Stranka ima pravico revidiranje ali pregled Seneticova obdelave osebnih podatkov za skladnost z ustreznimi zakoni o varstvu podatkov, ki se revizija opravi tako, da se Seneticu predloži vprašalnik, ki ga pripravi Stranka, ki vsebuje vprašanja v zvezi z obdelavo osebnih podatkov in v 30 dneh vrne izpolnjen vprašalnik. V posebej utemeljenih primerih se lahko revizija ali inšpekcijski pregled izvede na drug medsebojno dogovorjen način.
§ 16.
Končne določbe
1. Vse morebitne spore, povezane z določbami uredb, pogodbenici najprej sporazumno rešita z dvostranskimi razpravami in pogajanji.
2. Če pogodbenici ne dosežeta dogovora, lahko zadevo za poravnavo predložijo skupnem sodišču, pristojnem za sedež Senetic, če zavezujoča zakonodaja ne določa drugače.
3. Stranke lahko kadarkoli in brezplačno dostopajo do pravil in predpisov preko internetne reference (to je povezave), ki je na domači strani Trgovine ort portal in jo izpisuje.
4. Informacije o izdelkih, navedenih v Trgovini ali portalu, zlasti o njihovih opisih, tehničnih in uporabivih parametrih in cenah, pomenijo povabilo k sklenitvi pogodbe.
5. Če je vsaka določba teh pogojev neveljavna, ker je v nasprotju z zakonom, načeli socialnega obsevanja ali iz katerega koli drugega razloga ali je neučinkovita ali neučinkovita, ostanejo preostale določbe Pogojev poslovanja v polni veljavi in učinku in so še naprej zavezujoče. V takem primeru se pogodbenici strinjata, da bosta sodelovali in nadomestili neveljavno določbo z drugo veljavno določbo, ki čim bolj odraža namero strank, kot je izražena v neveljavni določbi.
6. Izključne pravice do vsebin, ki so na voljo v Trgovini in portalu, zlasti avtorske pravice do fotografij, opisov izdelkov in kategorij, ime Trgovine in portala, blagovne znamke ponudnika storitev in blagovne znamke proizvajalcev izdelkov, grafični elementi, ki jih vsebuje, pravice programske opreme in zbirke podatkov so zaščitene z zakonom in pripadajo Ponudniku storitev ali subjektom, s katerimi je ponudnik storitev sklenil ustrezne sporazume. Prepovedano je kopirati ali kako drugače uporabljati vse elemente Trgovine ali portala brez soglasja ponudnika storitev.
7. Senetic si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev poslovanja. Vse pogodbe, sklenjene pred datumom začetka veljavnosti novih pogojev poslovanja, bodo izvedene po pogojih in pogojih, ki so veljali na dan, ko je bila pogodba sklenjena. Sprememba pogojev poslovanja začne veljati na dan, ki ga določi Senetic, ne prej kot 7 dni po objavi v Trgovini ali portalu. Senetic bo kupca obvestil o spremembi pogojev poslovanja z elektronsko komunikacijo vsaj 7 dni pred začetkom veljavnosti. Če se naročnik ne strinja z novo vsebino pravilnika, je o tem dolžan obvestiti Senetic, kar bo povzročilo prekinitev pogodbe o elektronskem zagotavljanju storitev.
8. V obsegu, ki ni urejen s temi pogoji poslovanja, veljajo Pogoji poslovanja trgovine. Pogoji poslovanja trgovine so na voljo na: https://www.senetic.si/site/poslovnik/.